Hopp til hovedinnhold
CRM+ERP=Det perfekte paret for suksess

CRM+ERP=Det perfekte paret for suksess

Hva er egentlig forskjellen mellom CRM og ERP, lurer du kanskje på?

  • CRM er kundefokusert, mens ERP fokuserer på ressursene i bedriften din

  • CRM er salgsfokusert, mens ERP i hovedsak dreier seg om finans

  • CRM er proaktivt, mens ERP er reaktivt

Med andre ord, du trenger begge.

Å koble systeme sammen gir deg store muligheter for å forbedre virksomhetens suksess.
For eksempel, selv om du lagrer mesteparten av kundedataene dine i CRM-løsningen, lagrer du også økonomiske data sammen med noe kundeinformasjon i ERP-systemet.

Om disse ikke snakker sammen betyr det at organisasjonen din ikke bare jobber med to datasett, men også bruker tid på å oppdatere kundedata i begge systemer.😑 Derfor anbefaler vi ikke denne arbeidsmetoden.

Her er 4 hovedgrunner til hvorfor du burde koble systemene sammen:

  • Få en 360-graders kundeoversikt: Sentraliser og gjør kritisk kundeinformasjon tilgjengelig for å skape meningsfulle og personlige kundeopplevelser.
  • Effektivisere dine prosesser: Med våre automatiserte løsninger kan du redusere administrativ tid og øke fokuset på salg og kundeservice.
  • Levere overlegen kundeservice: Bruk dyptgående kundeinnsikter for å gi rask og effektiv service.
  • Ta bedre beslutninger: Dra nytte av kraftige analyser og rapporter for å styre bedriften din fremover.


I dagens konkurransepregede marked har du ikke råd til å kaste bort tid på å jobbe silobasert og med manuelle arbeidsoppgaver som enkelt kunne vært automatisert.
Send inn skjema, så tar vi kontakt med deg.

La oss ta et møte!

Les mer om hvordan vi jobber med ERP og CRM her!