CRM+ERP=Det perfekte paret for suksess
Hva er egentlig forskjellen mellom CRM og ERP, lurer du kanskje på?
-
CRM er kundefokusert, mens ERP fokuserer på ressursene i bedriften din
-
CRM er salgsfokusert, mens ERP i hovedsak dreier seg om finans
-
CRM er proaktivt, mens ERP er reaktivt
Med andre ord, du trenger begge.
Å koble systeme sammen gir deg store muligheter for å forbedre virksomhetens suksess.
For eksempel, selv om du lagrer mesteparten av kundedataene dine i CRM-løsningen, lagrer du også økonomiske data sammen med noe kundeinformasjon i ERP-systemet.
Om disse ikke snakker sammen betyr det at organisasjonen din ikke bare jobber med to datasett, men også bruker tid på å oppdatere kundedata i begge systemer.😑 Derfor anbefaler vi ikke denne arbeidsmetoden.
Her er 4 hovedgrunner til hvorfor du burde koble systemene sammen:
- Få en 360-graders kundeoversikt: Sentraliser og gjør kritisk kundeinformasjon tilgjengelig for å skape meningsfulle og personlige kundeopplevelser.
- Effektivisere dine prosesser: Med våre automatiserte løsninger kan du redusere administrativ tid og øke fokuset på salg og kundeservice.
- Levere overlegen kundeservice: Bruk dyptgående kundeinnsikter for å gi rask og effektiv service.
- Ta bedre beslutninger: Dra nytte av kraftige analyser og rapporter for å styre bedriften din fremover.
I dagens konkurransepregede marked har du ikke råd til å kaste bort tid på å jobbe silobasert og med manuelle arbeidsoppgaver som enkelt kunne vært automatisert.
Send inn skjema, så tar vi kontakt med deg.