CloudCare
Utnytt hele potensiale i løsningene dine med vår supportavtale. Vi gir løpende rådgivning, brukerstøtte og teknisk support innen våre løsninger. Det er bare å ringe oss når du lurer på noe!
Et system blir aldri bedre enn hvordan du bruker det. Med vår supportavtale får du med deg erfarne rådgivere som har utstrakt fag- og bransjekunnskap på endringsreisen – slik at du får mest ut av systemene dine.
Våre CloudCare-avtaler
CloudCare CRM
CloudCare CRM er supportavtalen for deg som bruker SuperOffice CRM. I avtalen får du løpende rådgivning, brukerstøtte og teknisk support. I tillegg vil du få et årlig statusmøte for å kartlegge hva du kan gjøre for å videreutvikle CRM-et.
Les mer
CloudCare ERP og HRM
CloudCare ERP & HRM er avtalen for deg som benytter et av Vismas ERP- eller HRM-systemer. I avtalen får du løpende rådgivning, brukerstøtte og teknisk support. Du får også mulighet til å gjennomføre et årlig statusmøte dersom du ønsker det.
Les mer
Fordeler
Først i køen
Du får raske svar når du trenger hjelp
Fri tilgang på support
All telefonhjelp er inkludert, og du kan ringe oss når som helst
Rabatt på våre konsulentpriser
Gjør det mer lønnsomt å videreutvikle løsningene gjennom hele endringsreisen
Lavere kurskostnader
Med rabatt på alle våre fysiske og digitale kurs, senker du terskelen for faglig påfyll
Early bird tilgang på eventer
Du kan melde deg på kurs, konferanser og andre arrangementer før alle andre
CloudCare i hverdagen
Det er ikke alltid like lett å forutse når du trenger hjelp, og hva du trenger hjelp til. CloudCare gir deg forutsigbarhet i det daglige arbeidet. Du kan ringe oss og vi hjelper deg med å løse problemet – helt uten ekstra kostnad. Våre konsulenter har lang erfaring innenfor bransjene våre kunder tilhører. Det betyr at vi kan hjelpe deg å tilpasse systemene etter dine arbeidsprosesser, og bidra til at du når målene dine.