En metode som fungerer
Sammen med våre kunder gjennomfører vi en grundig forretningsanalyse av nåværende prosesser og behov.
Fire fokusområder for at dette arbeidet skal bli vellykket:
- 1
Ledelsen
Er den moden og klar for CRM? Det er ikke nok å være tilstede bare i anskaffelsesfasen, men også etter løsningen er tatt i bruk. Strategiske mål er viktig, men det er implementeringen som gjør jobben.
- 2
Fokus
Enkelhet er vanskelig, men det eneste rette. Om man blir overambisiøs, og håndterer for mange prosesser i første fase, er det lett å «miste» brukerne, og oversikt over de faktiske brukerbehov.
- 3
Opplæring
Selv om SuperOffice er brukervennlig, er det viktig for brukerne å forstå hvorfor løsningen skal brukes, og hvordan prosessene er definert. Derfor er våre kurs 60 % motivasjon, og 40 % funksjon.
- 4
Leverandøren
Velg en leverandør som forstår din forretning og deres prosesser. En leverandør som kan komme med konkrete forslag til hvordan eksisterende og nye CRM-system kan tilpasses hverandre.
Fra komplekse utfordringer til enkle løsninger.
Sammen sikrer vi at CRM-løsningen blir skreddersydd til spesifikke behov og ønsker. Forretningsanalysen fører videre til utvikling av en prototype. Når prototypen har fått gått sin gang, samler vi inn erfaringer. Erfaringene gir oss innsikten vi trenger for å utvikle og levere den helt perfekte CRM-løsning.
Som leverandør er det vår oppgave å dempe ambisjonsnivået og sørge for at versjon 1 av CRM-løsningen ikke blir for avansert. Det fører kun til at man øker kompleksiteten for brukerne og dermed øker sannsynligheten for å mislykkes. Vi sier ofte at den største utfordringen vår, er å gjøre en komplisert løsning så enkel som mulig.
Har du noen spørsmål? Fyll inn skjemaet så tar jeg kontakt med deg.
Flere CRM-tjenester/løsninger
CloudCare CRM
Vi gir løpende rådgivning, brukerstøtte og teknisk support innen våre løsninger. For deg, betyr det at det bare er å ringe oss om det er noe du lurer på!
Les mer
Utvikling
Vi har et utvikler-team som kan levere skreddersøm og utvikling til CRM-løsningen.
Les mer
Salg
Det krever mot å satse og bli en god og trygg selger. Vårt mål er å støtte og styrke selgerne i deres hverdag, og gjøre det enklere for dem å fokusere på vekst.
Les mer
Kundeservice
Vi hjelper deg å finne, vinne og beholde kunder. Kundeservice handler om tydelig kommunikasjon før, under og etter kjøp – vi hjelper deg så du kan yte gode kundeservice i alle ledd av kundereisen.
Les mer
Markedsføring
Det er spennende, men krevende å drive med markedsføring i en verden i stor endring. Det å holde tritt med nye behov kan bli dyrt om det ikke gjøres riktig. For å finne, og beholde, kunder er man avhengig av å kunne segmentere og kommunisere effektivt til de som vil høre.
Les mer
Metode
Sammen med våre kunder gjennomfører vi en grundig forretningsanalyse av nåværende prosesser og behov.
Les mer