For deg som driver med markedsføring
Det er spennende, men krevende å drive med markedsføring i en verden i stor endring. Det å holde tritt med nye behov kan bli dyrt om det ikke gjøres riktig. For å finne og beholde kunder er man avhengig av å kunne segmentere og kommunisere effektivt til de som vil høre.

Markedsføring for lønnsomme relasjoner
Vi er stolte av å levere markedsføringsverktøyene eMarketeer og SuperOffice Markedsføring. Verktøyene samler alle markedsføringsaktiviteter på ett sted, slik at du enkelt kan planlegge, utføre og følge opp kampanjer, eventer og nyhetsbrev med høy presisjon. Med funksjoner som segmentering, automatisering og integrerte rapporteringsverktøy, får du oversikt over kundereisen og kan tilpasse kommunikasjonen din basert på data.
Vi hjelper deg med å finne løsningen som passer best for deg, og dine markedsføringsmål.
Med markedsføringsverktøy levert av oss, kan du:
- Fange og kvalifisere flere leads – Automatisk fange opp, pleie og engasjere leads med tidsriktig og målrettet innhold.
- Forkorte salgssyklusen fra lead til kunde – Reager automatisk basert på en kontakts engasjement.
- Gjøre mer med mindre innsats – Spar tid på markedsføring ved å automatisere kommunikasjon basert på systemutløsere.
- Påvirke hele kundereisen – Samle alle kundeengasjerende team i ett verktøy for å sikre at hvert kontaktpunkt med kunden driver vekst.
- Forbedre samarbeidet mellom team – Ingen informasjonssiloer, slik at alle deler relevant informasjon fra lead til verdifull kunde.

Synes du e-markedsføring er vanskelig?
Vår 3-stegs plan endrer e-markedsføring fra utfordrende til givende. Masseutsendelser blir givende når en sitter på relevant kunnskap som gjør deg komfortabel med gjennomføringen. For å få full verdi må man vite hvordan dataene skal behandles og brukes, både i forkant og etterkant.
Vår prosess - veien til suksess
- 1
Workshop
For å legge et godt grunnlag for din vei videre som e-markedsfører og kunde hos oss, begynner vi med en workshop for å kartlegge dine behov og ønsker. Vi blir kjent med dine kjerneområder, og sammen blir vi enige om veien til fremgang. Vi mener god dialog og en innsiktsbasert prosess er essensen for et godt og verdifullt samarbeid.
- 2
Systemtilpasning
Vi bygger én eller flere maler for deg, eller med deg – alt etter dine behov og ditt ønske. Enten du har egen visuell identitet, eller ønsker at vi skal lage noe nytt, så er dette en del av pakken i tilbyr. Ved å bruke våre maler vil utsendelsene og skjemaene alltid ha korrekt utseende og grafisk profil i henhold til din bedrift.
- 3
Opplæring i produktet
Vi vil at våre kunder skal bli så trygge og gode i systemet at de blir selvgående. Vi er selvfølgelig alltid tilgjengelige for bistand og support, men den daglige driften skal flyte fint. Vi bistår med opplæring, og fasiliteter opplæringsesjoner frem til kunnskapsbehovet er dekket.
Vi arrangerer seminarer og det er viktig for oss å fremstå profesjonelle og «up to date». Med Cloud Connection og deres verktøy blir det enkelt og ryddig med alt fra nyhetsbrev, påmeldingsskjema, velkomstbrev, app og evaluering. Kundesenteret har tid til alle typer spørsmål.
Eventprodusent & medlemskoordinator, ANFO
Har du noen spørsmål? Fyll inn skjemaet så tar jeg kontakt med deg.
Flere CRM-tjenester/løsninger
CloudCare CRM
Vi gir løpende rådgivning, brukerstøtte og teknisk support innen våre løsninger. For deg, betyr det at det bare er å ringe oss om det er noe du lurer på!
Les mer
Utvikling
Vi har et utvikler-team som kan levere skreddersøm og utvikling til CRM-løsningen.
Les mer
Salg
Det krever mot å satse og bli en god og trygg selger. Vårt mål er å støtte og styrke selgerne i deres hverdag, og gjøre det enklere for dem å fokusere på vekst.
Les mer
Kundeservice
Vi hjelper deg å finne, vinne og beholde kunder. Kundeservice handler om tydelig kommunikasjon før, under og etter kjøp – vi hjelper deg så du kan yte gode kundeservice i alle ledd av kundereisen.
Les mer
Markedsføring
Det er spennende, men krevende å drive med markedsføring i en verden i stor endring. Det å holde tritt med nye behov kan bli dyrt om det ikke gjøres riktig. For å finne og beholde kunder er man avhengig av å kunne segmentere og kommunisere effektivt til de som vil høre.
Les mer
Metode
Sammen med våre kunder gjennomfører vi en grundig forretningsanalyse av nåværende prosesser og behov.
Les mer