Filter
- SuperOffice CRM/
- Chat
Chat - Forhåndsdefinerte svar
Hvordan bruker jeg forhåndsdefinerte svar i SuperOffice Chat?
Det er ganske enkelt å bruke forhåndsdefinerte svar mens du Chatter med en kunde.
Det finnes tre forskjellige alternativer for svar:
FAQs
Svarmaler
Hurtigsvar
- Klikk på dette ikonet
nederst til høyre i chatpanelet og en ny meny med svaralternativer, vil dukke opp.
2. På venstre side av dialogboksen kan du bla i mapper eller skrive søketekst i top-feltet. På høyre side av dialogboksen vil du se en forhåndsvisning av det valgte elementet.
Du kan velge blant følgende alternativer for forhåndsdefinerte svar:
3. FAQs. Hvis du velger å bruke FAQ, vil det sette inn en lenke til tilgjengelige FAQer i SuperOffice Customer Centre.
OBS! Bare FAQer som er 'tilgjengelig for alle' og 'publisert', vil være tilgjengelige for bruk i Chat.
4. Svarmaler. Hvis du valgte å bruke svarmal, vil den sette inn teksten som malen inneholder.
5. Hurtigsvar. Hvis du velger å bruke hurtigsvar vil det sette inn et hurtigsvar.
Slik oppretter du hurtigsvar:
1. Klikk på dette ikonet nederst til høyre i chatpanelet.
2. Velg deretter rediger, for å legge til nye hurtigsvar.
3. Etter at du har klikket på 'Rediger' vil du få opp dette bildet.
Ved å klikke 'Legg til', kan du legge inn en ny oppføring for hurtigsvar.
Legg til en tittel, og innholdet for den nye oppføringen.
Ved å klikke på A, får du opp en meny for oppsettet av hurtigsvaret, her kan du definere skrifttype, størrelse, legge til URLer, bilder etc.
Når du har lagret hurtigsvaret ditt, vil dette legge seg i nedtrekksmenyen til venstre og er klart til bruk.
Merk! Du må ha minst en bruker med Service eller Komplett brukerplan for å få tilgang til din Kunnskapsbase med FAQer og svarmaler.