Hopp til hovedinnhold

Chat - Varsling

Jeg får ikke varsel ved ny Chat, hva er årsaken til dette?
 

Varsel fra Chat styres i nettleseren din, du vil også kunne se varsel om nye chatsamtaler fra Chat dashboardet i SuperOffice. 


Du vil også få et varsel på fanen som heter 'Chatsamtaler'. 

 

Varselet fra netteleseren din ser slik ut, ved å klikke på varselet kommer du rett til 'Chatsamtaler' fanen i SuperOffice. 



Hvis du ikke får dette varselet kan det ha noe å gjøre med innstillingene i nettleseren du benytter. 

SuperOffice Chatvarslinger fungerer på samme måte som andre nettsiders varsler og popup-vinduer.
For å kunne se dem bør du forsikre deg om at nettleseren din ikke blokkerer varslinger og popup-filer fra nettstedet ditt.

Denne FAQen forklarer hvor du skal sjekke popup-innstillingene i  Google Chrome.


 

 


Hvor raskt varselet vises, bestemmes i konfigurasjonen av Chatkanalen. 
Her angir du hvor mange minutter det skal ta før det kommer varsling om ny Chat, her kan man sette to innstillinger. 
1. Varsling til aktive agenter. 
2. Varsling til leder. 

 

Merk! Hvis du vil se chatvarsler, må du også ha statusen din som Til stede. Hvis du er Borte, får du ikke Chatvarsler med mindre du er leder. 

OBS: Varsling for Chat fungerer ikke i Internet Explorer 11, du kan lese mer om dette her