Filter
- SuperOffice CRM/
- Sale\CRM (SuperOffice)
Mangler aktiviteter i SuperOffice
Jeg kan ikke se alle aktiviteter(Dokumenter eller avtaler) i aktivitetslisten selv om jeg vet at disse skal være tilgjengelig på Firmakortet.
I SuperOffice er det flere filtre for brukeren.
1. Det finnes 5 checkboxer for å hurtigfiltrere bort aktiviteter og dokumenter i aktivitetslisten.
Du finner disse nederst til høyre i fanen "Aktiviteter".
2. Filter-dialogen rett ved siden av sjekkboksene i aktivitets-fanen.
3. Sett Fra og Til-dato. (Sikre at det er langt tilbake og langt fremover). Klikk på "Alle" og deretter OK.
Sjekk igjen om du ikke får opp aktivitetene ved å åpne Filter-dialogen en gang til.
Om punktene er på plass og du fortsatt ikke ser aktiviteten som forventet kan det hende at rollen som din brukerkonto har, ikke har tilgang til å se aktiviteten.
Dette styres i SoAdmin og under Roller.
Snakk med din SuperOffice Admin eller kontakt oss på crm.support@cloudconnection.no