Filter
- SuperOffice CRM/
- Pocket (mobil app)
PocketCRM - E-post innstillinger
Hvordan får jeg sendt epost fra Pocket CRM?
For å kunne sende epost fra Pocket CRM må epost konto først settes opp i SuperOffice CRM:
Velg SuperOffice CRM som epost klient, og klikk OK:
Velg så Inbox på menyen på venstre side:
Skriv inn epost adresse og passord for epost kontoen, og lagre:
Hvis du bruker SuperOffice versjon 8.1 eller nyere vil SuperOffice forsøke å automatisk fylle inn epost server informasjon. Hvis du har en eldre versjon, må informasjon for innkommende og utgående epost server legges inn manuelt:
For å kunne motta epost:
- E-post server: dine IMAP server detaljer*
- Brukernavn: din fulle epost adresse
- Passord: ditt epost konto passord
- SSL: kommer an på innstillingene til epost leverandør
For å kunne sende epost:
- Utgående server navn: dine SMTP sever detaljer*
- Brukernavn: din fulle epost adresse
- Passord: ditt epost konto passord
- SSL: kommer an på innstillingene til epost leveranør
*Hvis du må spesifisere portnummeret for din epost server, kan du gjøre dette ved å skrive kolon ":" etter epost server navnet, etterfulgt av portnummer (feks.: min.epost.server:80)
Etter at epost kontoen er riktig satt opp i SuperOffice CRM, skal du kunne sende epost fra Pocket CRM, og kan du gå lokale innstillinger igjen og sette epost klienten tilbake til Outlook uten at dette påvirker Pocket CRM: